מלחמת המקדש – השולט בהר שולט בארץ

מאיר הוכמן
4 Min Read

לא משנה מה שהממשלה תעשה בעזה, המלחמה היא לא על עזה, המלחמה היא על הר הבית. בשביל לנצח, אנחנו חייבים לגרש את הווקף.

יום ג' י"ד בטבת ה'תשפ"ד 09:30

בבוקר שמחת תורה, עם ישראל התעורר הישר למציאות המזרח תיכונית. פתאום התחוור שאנחנו לא חיים בלוקסמבורג אלא במזרח התיכון. חלום השלום של אוסלו, שעלה לנו בדמים, מתנפץ באחת.

בכל שנה באופן קבוע, בכ"ז בניסן, יום השואה והגבורה עומדים להם מנהיגינו ומבטיחים : never again. לעולם לא עוד. אבל אף אחד מהם לא מוכן לשנות את התפיסה שלו, ולהבין שיש לנו עסק עם נאצים. אין שלום עם הערבים. במזרח התיכון מבינים רק כוח. אין לנו את הפריוילגיה להמשיך עם הקונספציה. אנחנו צריכים להבין, שאם לא נגרש אותם, אם לא נסלק אותם מארץ ישראל הם יסלקו אותנו. כשבני ישראל עברו את הירדן, בבמדבר פרק ל"ג, פסוקים נ'- נ"ו הפרשה פותחת: "כי אתם עוברים את הירדן אל ארץ כנען והורשתם את כל יושבי הארץ מפניכם". רש"י בעקבות התלמוד במסכת סוטה ל"ד, א' מתאר את הנחישות הנדרשת מכל אחד ואחד כבר במעבר הירדן. "והלא כמה פעמים הוזהרו על כך? אלא כך אמר להם משה: כשאתם עוברים את הירדן ביבשה על מנת כן תעברו, ואם לאו מים באין ושוטפין אתכם".

רש"י מפרש על המילה "והורשתם – וגרשתם." עוד מפר רש"י, שאם לא נגרש את הגויים, לא נוכל להתקיים כאן בארץ ישראל. "והורשתם אותה מיושביה, ואז וישבתם בה, ואם לאו לא תוכלו להתקיים בה".

אור החיים מוסיף על רש"י וכותב: כל מה שאמר רש"י וגרשתם מדובר רק על הגויים שאינם משבעת העמים כי לגבי שבעת העמים נאמר במפורש לא תחיה כל נשמה. דהיינו מי שיש לו בעיה בזיהוי שבעת העמים בעייתו מצטמצמת לציווי לא תחיה כל נשמה, ולא לציווי "והורשתם את כל…".

הגיע הזמן להתחיל במצוות כיבוש ארץ ישראל. המקום הראשון הוא הר הבית. האויב כבר מהיום הראשון מגדיר את המלחמה כמלחמה על הר הבית. "טופאן אל אקצה".

הגיע הזמן להתפכח. הסמל של שינוי המדיניות של מדינת ישראל כולה צריך להיות הרס המסגדים וסגירת הר הבית למוסלמים. בתהילים, בפרק פג רשום שהמלחמה של אומות העולם היא על הר הבית. "אשר אמרו נירשה לנו את נאות אלוהים".

מה שקרה בנר ראשון של חנוכה, מראה לנו שאצל מקבלי ההחלטות דבר לא השתנה. הקונספציה נשארה כשהיתה. יהודים שביקשו לצעוד בעיר העתיקה במחאה לגרש את הווקף החמאסי מהר הבית נחסמו בגסות על ידי המשטרה, עם הטיעון האבסורדי הקבוע שזה "יבעיר את המזרח התיכון".

תבינו, אם לא "נבעיר" את המזרח התיכון, אם לא נכבוש נגרש וניישב, אם לא נשלוט בהר הבית, הפסדנו. תבינו, זה או אנחנו או הם. אם לא נעשה את זה עכשיו, מחר זה יעלה לנו כפליים.

הנאצים לא מפרידים בין "מתנחלים" ל"נאורים". מבחינתם כולנו יהודים, והם יודעים שיהודי נשאר יהודי, לא משנה מה הוא יעשה. הגיע הזמן שהבין שאין הבדל בין הנאצים מעזה לנאצים מיו"ש ולנאצים מתוך ישראל.

כולם אויבים, ואת כולם חייבים לגרש.

מתי ננצח, אתם שואלים?

כשנייהד את הר הבית.

נהרוס את המסגד, ונבנה את המקדש.

זו לא מלחמת חרבות ברזל, זו מלחמת המקדש.

כמו שאמר המשורר אורי צבי גרינברג: "מי ששולט בהר הבית, שולט בירושלים. מי ששולט בירושלים, שולט בארץ ישראל".

סיפור מזעזע מהר הבית, מאתמול

‏"והוריש ה' את כל הגויים האלה מלפניכם".כאן מתעוררת התמיהה אם כך על מי מוטלת החובה עלינו או על הקב"ה? תשובתו של רש"י מגלמת הבטחה גדולה"אם עשיתם מה שעליכם אף אני אעשה מה שעלי", כלומר אם אנחנו נעשה בנדון ככל יכולתנו מובטחים אנו שה' ישלים המשימה.

inn.co.il/news/510800‎
“עָלֹה נַעֲלֶה וְיָרַשְׁנוּ אֹתָהּ כִּי יָכוֹל נוּכַל לָה”

תמיכה בנו!

עזרו לנו לשנות את התודעה מתודעת אוסלו לתודעה יהודית לאומית

100.00 ₪

שתף את הכתבה הזו
Follow:
מאיר הוכמן הוא פובליציסט ועיתונאי עצמאי. גר בירושלים.
השאר תגובה

השאר תגובה

לגלות עוד מהאתר ימנים news

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

לגלות עוד מהאתר ימנים news

כדי להמשיך לקרוא ולקבל גישה לארכיון המלא יש להירשם עכשיו.

להמשיך לקרוא

דילוג לתוכן